Místní akce 2018 – nová aplikace

Vážení příznivci a pořadatelé místních akcí Betlémského světla. Vzhledem k vývoji nových technologií jsme byly nuceni inovovat systém zadávání a správy místních akcí. Systém není složitý a jistě se tím proberete i sami, ale abyste nemuseli trávit čas objevováním Ameriky, najdete zde stručný úvod do nového portálu na správu místních akcí.

Pevně věříme, že se vám bude s novou verzí pracovat jednodušeji a efektivněji.

Tým Betlémského světla

Vstup do aplikace

Po kliknutí na odkaz „místní akce“ budete přesměrováni na portál https://rozvoz.betlemskesvetlo.cz/.

Pro větší pohodlí správy místních akcí je možné založit si účet – viz odkaz 4. Pokud si tento účet založíte, získáváte možnost jednoduše spravovat své akce, jako upravovat popisy, data, časy, kopírovat na další roky (bez dalšího zadávání) atd. Zároveň se zde dá komunikovat s týmem BS o detailech akcí, jejích schválení atd.

Nicméně chápeme, že ne všichni chtějí další účet, proto je zde možnost zadat novou akci bez založení přístupového účtu a to přes „Akce“ – označeno 3, nebo „Nová akce“, označeno 5.

Po zadání akce Vám dojde odkaz, na kterém je možné Vaši místní akci upravovat. Bez tohoto odkazu to prostě neupravíte 🙂, takže si ho pečlivě založte.

TIP – pokud byste se rozhodli po zadání akcí bez účtu si přece jen tento účet založit – pak Vám systém přidá do Vašeho osobního účtu Vámi zadané akce, a to na základě emailu.

Registrace nového účtu je tak jednoduchá, že nemá smysl ji popisovat. Potvrzovací email neposíláme, abyste nemuseli pořád promazávat schránku.

POZOR – systém je nový a proto standardní (výchozí) nastavení je – „založ účet“. Pokud už účet máte, tak se do něho přepnete přes kliknutí na „Účet“ vpravo nahoře.

Nebojte – příště už bude výchozí nastavení – přihlas se 🙂.

Vytvoření akce

Vytvoření akce je stejné jak bez účtu, tak i s účtem. Hvězdičkou označená pole jsou povinná.

Pokud máte účet, systém předvyplní kontakty na pořadatele.

Zadání adresy, kde se akce koná – pozor, změna! Po zadání povinných polí, názvu a popisu akce, posuňte stránku níž a pod mapu – pozor – POD mapu vlevo začněte psát adresu.

Našeptávač Vám začne doplňovat adresu – jak budete vidět tu svou – kliknutím ji označte a zkontrolujte na mapě pozici, jestli je doplněna správně.

Červená šipka – tohle píšu.
Modrá šipka – tohle se nabízí.

Pozici musíte vybrat ze seznamu kliknutím – pokud ji napíšete (klidně i celou a zcela správně) tak se kupodivu nic nestane. To kliknutí je důležité 🙂.

Kontrola, jestli je všechno OK.

Druhá varianta, jak zadat pozici, je prosté přetažení označení bodu. Ale napsat adresu vypadá jednodušeji 🙂.

Pokračuje se zadáním data a hodiny.

TIP – Při kliknutí na konec řádku se otevře kalendář a datum je možné vybrat.

Ano – je to na konci řádku a když je to na velkém monitoru, tak je to celkem daleko. Ale na druhou stranu je to responzivní 🙂.

TIP – pokud chcete akci opakovat (třeba 3 dny za sebou budete na náměstí rozdávat Betlémské světlo) – pak zadejte jeden termín a akci uložte. Během editace se nové termíny a opakování zadává rychleji a jednodušeji.

Přidat další datum přes formulář zadávání akce samozřejmě jde, ale pisateli manuálu přišlo jednodušší to editovat přes úpravy. Tak zkuste oboje a dejte vědět, co je jednodušší podle Vás.

Pokud se přihlásíte do svého účtu, najdete soupis všech Vámi zadaných akcí – je to jednoduché. Pro novou místní akci kliknete na „vytvořit akci“. Pro editaci kliknete na tlačítko „detail“ a můžete upravovat.

Právě v editaci akce je (podle našeho psavce manuálu) jednodušší přidávat termíny a upravovat hodiny.

Editace akce pak je zcela jasná a jednoduchá.

Věcí a funkcí je tam samozřejmě víc. Ale jako jednoduchý základ to stačí.

Pro detaily se nás klidně ptejte.

Váš tým Betlémského světla